7.2.15

About my last days

To zkouškové mě zničí. Ne, vážně. Za poslední 2 noci jsem spala dohromady 7 hodin, to je pro spáče mého kalibru nepředstavitelné! :D Na psaní vůbec nemám čas, chvilky odpočinku využívám s přítelem sledováním Dr.House, maximálně procházkami s Maxíkem. Většinou to vypadá tak, že dojdu ze zkoušky, chvíli (ok, pár hodin) dospím, pak zbytek dne volno, ale hned druhý den se začíná nanovo s něčím úplně jiným. Mr**o by mě. No ale musí se to přetrpět. Po dnešku mě čeká už jen poslední testík a pak už klid. (Týden.) 
Dnešek je už od začátku úplně zabitý a na nic. Dopoledne zkouška, na řadu jsem se dostala po dobrých 2 hodinách čekání. Ven jsem šla po 2 minutách, když jsme s mou zkoušející zjistily, že s sebou nemám občanku ani isic. Tak jsem hezky letěla na kolej (přítel mi letěl naproti) a pak zpátky do školy. Jo, měla jsem hříšný myšlenky, že už se tam nevrátím. Jak jednu vylezete, znovu se vám tam chtít nebude. Mezitím mě samozřejmě všichni předběhli, takže jsem šla úplně poslední - za dalších dobrých 40 minut. Mé nervy byly už doslova hmatatelné.
Když tohle peklo konečně skončilo (z učitelky se snad nejhoršími referencemi od ústních zkoušek se vyklubala milá paní), mazala jsem na chvilku domů (na kolej) a pak jsme s přítelem a naším psím broučkem jeli navštívit jeho ségru a omrknout její nové bydlení. :) To mi náladu o dost zlepšílo, i když nevyspalost byla dost znát a po příjezdu domů mě (nás oba ((všechny 3))) dostihla a skolila. Po slastném spánku jsme si pustili film, ale za chvíli to vidím na pokračování (spánku), nebo si dáme ještě díl House. :D Poslední dobou ho docela žereme. Nejlepší je dívat se na "starší" seriál, kde nemusíte čekat minimálně týden na nový díl (jako třeba u dalšího milovaného seriálu Supernatural) a dalších několik dní na titulky :D (Protože tu rychlou angličtinu dost často nepobírám - a jsem prostě lenoch líná, co u seriálu nerad namáhá mozeček.) 

Za tu dobu, co jsem nepsala, se mi nahromadilo pár fotek. Je to od všeho něco, takže dnešní článek bude trošku chaos, ale třeba vystihne ještě o něco líp, jak se poslední dobou mám. :)

Nejkrásnější žena - Jennifer Lawrence


Má nejmilejší forma relaxace. Vím, že to nejsou díla, kterými by byla třeba nějak se chlubit, ale já mám ty obrázky ráda, stejně jako má ráda kreslení. Nikdy jsem nechodila do žádného kroužku, na kurz, nečetla nic o technikách kresby, prostě nic  - a proto to taky tak vypadá. Ale důležité je, že mě to naplňuje a z každého povedeného obrázku mám radost. A dělám si všechno po svém. A je hodně co zlepšovat. Ale každou další snahou se posunu o kousek dál a to mě těší. :) I přítel si všímá, že ten, koho se snažím na papíře zvěčnit, se už mým kresbám začíná trošku podobat. :-D



 A teď jídlooo.
Obyčejná ovesná kaše ve vodě s perníkovým kořením a ovocem

NEJLEPŠÍ zdravé lívanečky ze šmakouna.

Lehký oběd v podobě mého oblíbeného globusáckého croissantu (se šunkou a salátkem)

Večeře (když jsem se cítila provinile za předchozí ne-moc-zdravé dny) -
Shmaky "sýr" a cherry 

Avokádová pomazánka, taky úplně boží záležitost.
Tady to byl zrovna rychlooběd, proto ty bílé rohlíky
(nikdy nebyl nakoupit, no!)

Rozmačkané zralé avokádo, česnek, sůl, pepř a lžička hořčice
Tadyto zrovna mohlo zrát ještě chvilku, ale i takto "kouskovité" to byl skvělé. :)
Tato pomazánka (nebo jak to nazvat) chutná i příteli - a to opravdu hodně -
který jinak z mých zdravých výmyslů do stropu zrovna radostí neskáče. :D  

Aaa moje klasická snídaně (teda bez toho vajíčka, to jsem ale měla od přítele za zkoušku :D):
Dobrá vláknina s mlékem a banán

Taky si ale občas musíme dělat radost! ❤
Tohle byl mimochodem moc moc moc moc dobrej nanuk!

Nejoblíbenější lídlácká čokoláda. :)
Miluju tyhle hořké, jak hned zaženou chutě na sladkůstky a stačí
si fakt jen zobnout :)

Šampon Alverde - no prostě jsem vám ho sem musela dát :D
Měla jsem z něj hroznou radost, hlavně kvůli tomu, že mi ho
koupil přítel úplně sám od sebe (protože ví, jakou radost mi
dělá kosmetika bez krutosti) ❤

Motivační koutek!
Zatím je skromný, plánuji rozrůstání, ale mám tam samé kočky co? :D
Vždycky, když cvičím, musím tam šilhat a to je teprv motivace!
(A ještě na chytrém místě - u zrcadla.)
(Plánuji ještě něco na ledničku :D)

Náš brouček (někdy mu říkám beruška, ale sem to nepíšu, aby bylo jasné, že to není fenka, ale pořádnej chlapák! :D)
Zbožňuju ho. A když si na mě takhle položí hlavičku (nebo se na mně rozvalí celej), je úplně k sežrání :-) 

A tady už je fešák Maxík po stříhání. :)) 


Mějte se krásně a
užijte si víkend!
❤  

Instagram




2 komentáře:

  1. Nedovedu si představit ten stres během zkouškového, musí to být masakr. Upřímně mi bohatě stačí blížící se maturita :D
    Jinak jídlo vypadá báječně, hlavně ta oreo zmrzka je absolutně boží :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bylaaaaa! <3 A na maturitě je super, že to máš z krku během 1 dne. :D A uplně živě si vzpomínám, jak moc jsem to před rokem prožívala já, ale pak sama uvidíš, že to bude dobré. Budu držet palce! ;*

      Vymazat