22.1.15

wishes

Minule jsem psala o mém roce 2014, dnes vám povím o věcech, které bych chtěla dokázat v tomto roce (popř. si je koupit). :)

bass animated GIF
poslouchám ji teď snad pořád.

Začnu těmi nehmotnými věcmi.
1) Bude to trapné (možná???), ale chci úspěšně studovat a ukončit svůj první ročník na VŠ s pocitem, že jsem si všechno splnila. Zatím je to hrozný stres - moje první zkouškové no.. Už chápu, co to znamená jet nonstop a být věčně nadopovaná kávou (která mi už moc nezabírá, tak jsem přešla na plechovky prase). Z toho vyplývá další bod, který je spíš předsevzetím než přáním...
2) Učit se průběžně a chodit na přednášky. No joo, haha. :D Co jsem pochopila, tak je to asi nejčastější předsevzetí studentů během zkouškového. Teda né že bych nikam nechodila, to zas né! Ale spoustu jsem toho teď vypustila a třeba podniková politika je pro mě díky tomu španělská vesnice. (I když na matice jsem byla pokaždé jak na přednášce, tak na cvičení, ale španělská vesnice je to pro mě i tak.) 

3) Cvičit. Pravidelně, ráno na lačno (tak to mám už vyzkoušené a je to pro mě nejlepší. A k tomu patří samozřejmě i... Zhubnout. Znovu. A už trvaleji.
4) Jíst zdravě a pravidelně. Zkouškové z toho vynechávám, protože v tomto období je to pro mě nemožné. Bud jím nezdravě nebo nepravidelně (nebo v den zkoušky vůbec, až pak když je po všem) nebo oboje. 
5) Chodit brzo spát a brzo né tak pozdě vstávat. Můj velký problém, který je čistě jen o zvyku (a musím to naučit i přítele, protože jinak by to moc nefungovalo). :) 
6) Najít si brigádu. Konec výmluv, že se rozkoukávám ve škole. Jen co mi skončí tohle hektické období, něco s tím udělám. Protože peníze se přeci vždycky hodí, zvlášť studentům.  

A teď ta pro mě příjemnější (hmatatelná) část. ;-)
7) Minimálně jedno z těchto božích triček opravdu potřebuju. 


Kecám, chci je všechny. Určitě znáte to nadšení pro naprosto obyčejná trička, jejichž potisky z nich ale udělají naprosto úžasnou věc, kterou musíte mít a je jedno, kolik stojí. Prostě musíte. A moje slabost pro filmy Hunger Games a duchařský seriál Supernatural je natolik silná, že vím, že prostě podlehnu.. jednou.

Ale abych nebyla sobecká, chtěla bych koupit i něco pro kámoše Bišona. ❤ 
8) Obleček pro Maxíka. Z jednoho nám už vyrostl (byl fakt maličkej, ale pro štěnátko super.)


Nejvíc se mi líbí ten vpravo! Je kouzelnej a uplně vidím, jak by v tom ten náš prďola vypadal, takovej švihák. :D Ale praktičtější by byla teplejší bundička, protože když už obleček, tak ať ho alespoň zahřeje. 

9) Další věc, kterou bych si chtěla udělat radost, je kosmetika netestovaná na zvířatech


Nejvíc si brousím zuby na tělovou a vlasovou kosmetiku v M&S a líčidla od Alverde. Jak už jsem tu někde dřív psala, budu se snažit kupovat si tuto kosmetiku pořád, protože nedokážu přijmout skutečnost, že se líčím/voním/mažu produktem, kvůli kterému muselo trpět (a nakonec i umřít) nějaké zvíře. A naprosto zbytečně

...
Devítka je přijatelné číslo (říká se, že i kouzelné), tak snad si nějaký bod časem "odškrtnu". :-)

Jaké přání si letos chcete splnit vy? Dodržujete 'předsevzetí'? Nezapomeňte se podělit. 
Mějte se krásně!

PS. Co se týče posledních tří bodů - narozky mám v březnu, Maxík v červenci, ale dary přijímáme celý rok - adresu ráda pošlu! 

Žádné komentáře:

Okomentovat