3.9.14

Wrestle your demons.

Přemož své démony.
Zvláštní název článku. Trochu ponurý ale zároveň motivující. Všichni se něčeho bojíme a máme své vlastní démony. A je jen na nás, jestli nás přemůžou a zničí nás, nebo seberem veškeré síly a porazíme je.
Je to vlastně tak trochu ukradený slogan z mého milovaného seriálu. Ani moc nesouvisí s článkem, který chci psát.
I když možná maličko jo. Taky se chystám s něčím bojovat a prohrát opravdu nehodlám :)

/spaceebound | via Tumblr


Pro milovníka jídla, jako jsem já, to bude totiž opravdu boj. Ale já o sobě moc dobře vím, že jakmile se do něčeho pustím se stejným zapálením, které cítím teď, jen tak nepolevím.
Tak do čeho že se chci pustit tentokrát?
I když jsem o nich slyšela u milionkrát a stejně tak milionkrát jsem je zavrhla, dnes se ve mně cosi překroutilo (porouchalo?) a nechám se unést sacharidovými vlnami. :)
Né že by mě lákal děsně bohatý jídelníček. Né že bych v sobě skrývala hlubokou lásku ke kuřecímu masu, rýži a vejcím. A ani nejsem sadista, který se rád trápí. Jsou tu jiné faktory, které mě jaksi donutily se přes těchto pár némocbožích věcí přenést.

Tak zaprvé, potřebuju zhubnout. Né nějak moc kilo, spíš pár než hodně. Na zdravé stravování jsem zvyklá, ale ty prázdniny... ty byly! No samá prasárnička, co si budeme povídat. Čím víc se teď snažím jíst superzdravě, tím míň doopravdy hubnu, prostě to nějak nejde. A pár kilo opravdu dolů chci. Musí pryč. Proto vlny.
Zadruhé.. viděla jsem spoustu fotek před a po. Né, nejsem člověk, který věří všemu, co na internetu vidí. Ale při vlnění ty výsledky opravdu jsou a všichni to víme. (A já to chci dolů. A všechno a hned a teď!)
A zatřetí - mám podporu v tom nejdůležitějším člověku, kterého mám. Sice si myslí, že jsem magor, když do toho půjdu a určitě si to bude myslet den ode dne víc. Ale podpořil mě. A to je úžasný. (A já ho stejně miluju nejvíc na světě!)

Tak. Já se na to moc těším :) Dneska jsem si průběžně celý den sepisovala a vypočítávala jídelníček na 1 celou vlnu (1 týden) a jsem z toho nějak nadšená a nemůžu se dočkat, až se do toho pustim. A budu opravdu poctivá. Nevím, co od toho čekat, jak zvládnu třeba 1. den, ale jdu do toho s tím, že každý den bude lepší a lepší. A 7. den už nebudu moct to množství ani sníst.

A kdy začnu? Hihi, až mi pan pošťák přiveze proteiňáček :D Dneska jsem ho objednala, takže začnu možná v pátek, možná v pondělí, kdo ví. Vybrala jsem si vysokoproteinový (takhle se to asi neříká, no co :D) s minimem sachrů, tak jsem na něj zvědavá, snad ta moje vanilka bude mít nějakou chuť. :)

Těch pár dní, které mi do začátku zbývají, jsem si řekla, že nebudu dietu hrotit. Před vlnami si ten metabolismus pěkně restartuju aby pak měl o to větší "šok". (Snad tahle moje teorie zabere, do té doby mám alespoň dobrou výmluvu pro dnešní donut.)

xpost animated GIF

Né, takhle jsem určitě nevypadala !
Já totiž měla bílý. Lídlácký. :D

Až začnu, dám vám vědět. (Už aby to bylo!)
Zatím se mějte hezky!



2 komentáře:

  1. Super animace :D. Tak to jsem zvědavá, co pak na ty sacharidový vlny budeš říkat
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď:-D takhle si připadám, když se cpu něčím sladkým :-D
      Taky jsem zvědavá, ale jdu do toho s nadšením :-)

      Vymazat