14.9.14

Day no. 7 (so much food!)

Ahojte :)
Tak, mám oficiálně tyden vlnek za sebou (omlouvam se, píšu na tabletu, tak se mi nějaké ty čárky určitě nékdy někam zatoulají) :) Vlastně jsem vám chtěla jen říct, že jsem si dneska dlabala jako král! 

Snídaně: 80g víoček, 100g banán (část na kolečka, zbytek je zamíchany v kaši)


Svačinka: vanilkovy proteinaček a 7 rice cakes - chroupala jsem je pěkně dlouho :))

Oběd: No a TOHLE.. to pro mě byla hotová hostina. 120g ryže, 100g kuřecího a 300g okurky. No, jedla jsem to nadvakrat s pauzou :D
Odpolední svačinu a večeři už jsem nefotila, ale měla jsem zase rice cakes s proteinem a vajíčko s okurkou. Hlad jsem ale od oběda neměla ani náhodou. :D

Zítra mě čeká zase 6g sacharidu, budu zase chodící reklama na spánek, huhuu :D nee, bude to fajn :)

Předevčírem jsem si udělala radost a koupila jsem si tuhle rozkošnou kuchynskou váhu :)) přeci jen na kolej si naší domácí vzít nemužu, takže to byla spíš taková nezbytnost!


Jo a ještě jsem měla ve fotáku tyto vajíčkové variace z tydne, tak se pokochejte :D




V utery ráno se chystam hupsnout na váhu :) nečekam zázrak, ale jsem zvědavá, jak to jde nebo nejde :)) zítra nee, po dnešku :) počkám si, až nebudu narvaná.

Snad se vám z těch fotek vajec nedělá už šoufl (tak ráda bych zase přidala nějaky pěkny kulinářsky vytvor, ale chapejte.... ) Vlastně...!! Pekla jsem buchtu! Banánovou! Ne pro sebe, pro přítele a pro rodiče. A mam i fotku. Ale to až někdy jindy :) ted si jdu číst.

Mějte se moooc krásně :) Papa.

Žádné komentáře:

Okomentovat