21.8.14

Jídelníčky

Tak dneska jsem se rozhodla napsat originální článek. 
Protože jsem se v tom svém baštění začala zase docela hlídat, mám z toho i dobrý pocit a nevadí mi se pochlubit. :) Z jídelníčků třeba za minulý týden by se mi asi zamotala hlava, ale tento už je to více méně všechno zdravé (jen občas si uklofnu třeba lžičku pudinku od přítele a tak, ale z toho se nestřílí).

Dneska jsem dokonce i konečně cvičila tleskejte!!! Ale přítelovo štěně, Candy (jak já ho, broučka, miluju) se rozhodlo, že mi to překazí. Když jsem dělala cviky na bříško, to šídlo vždycky přiběhlo a začalo mě tahat za vlasy! :-D A to pokaždé, když jsem hlavu přiblížila k zemi. No a zůstal na nich viset, dokud jsem ho nesetřásla a pořádně nepomazlila. Pak jsem ho položila vedle sebe, začala jsem znovu a zase hryz - a visel mi na vlasech. :-D

Jídlo vyfocené nemám, nějak mi nepřišlo moc zajímavé. Teda až na ty sépiové těstoviny, které mám na instagramu - myslela jsem si, jak to bude vpadat velkolepě a nakonec se z toho vyloupl takový černý kydanec. Ale ta chuť! Ta byla báječná, i přítel si to moc vychvaloval :) (pusu :-*)




20.8.
snídaně: vločková kaše (50g vl.) s banánem
svačina: proteinvá tyčinka sportness (z DM) sušenková
oběd: tagliolini se sépiovým inkoustem, cuketa, olivy, parmezán
svačina: řecký jogurt Milko (bílý), ara. máslo
večeře: cottage light, 2 rajčata, okurka
(B:85, S:154, T:46) - 1452 kcal

21.8.
snídaně: celozrnná brusinková sušenka, káva s mlékem
svačina: vločkový muffinek (40g vloček, bílek, perníkové koření)
oběd: malá bílá bagetka, tataráček z hovězího :)))
svačina: proteinová tyčinka Sportness banánová (no jo, mám teď zásoby)
II. svačina nenažranče :D: 2 racio chlebíčky, ara. máslo
večeře: volské oko, zelenina
(B:66, S:148, T:46) - 1350 kcal

Dneska jsem samozřejmě ještě nevečeřela ani podruhé nesvačila :) ale takový je plán, uvidím, jak na to bude chuť.
Podotýkám jen, že jsem v redukčním režimu, kdyby to někomu připadalo málo, nesnažím se o extra budování svalové hmoty, jako většina blogerek. Nikomu neberu jeho ideál krásy, ale ten můj prostě není namakaný hovádko, radši budu jednoduše hezky hubená. Určitě se budu snažit posilovat, ale né proto, abych si pak s holkama přeměřovala, kdo má větší bicáček, ale abych se zpevnila a měla hezké tvary. (Zase, nikomu to neberu, každý jsme jiný.)

;)
Třeba toto je pro mě takový ideál :) nechci toho za každou cenu dosáhnout, myslím, že takové bříško snad ani mít nemůžu, jen jsem chtěla ukázat, jaký typ postavy se mi líbí. :) 

Taky jsem přemýšlela, že si pořídím nějaký proteiňák. Už mám jeden i vyhlídnutý. Četla jsem hrozně moc chvály na značku MyProtein (nejvíc asi u Blanky :)), tak uvažuji o jednom od nich. (Impact Whey Isolate) Sice je dražší, ale má minimální podíl sacharidů (což jak jste si v jídelníčku určitě všimli, bych v odpoledních hodinách uvítala :)) A hodně se mi zamlouvá ten výběr příchutí! Pořád to mám otevřené a přemýšlím, která bude asi nejlepší :-D
Proč proteinový nápoj, když nestojím o nabírání svalové hmoty?
Protože při hubnutí je důležité dbát na dostatečný příjem bílkovin. A né vždycky bude po ruce maso, kord teď, když se v září chystám stěhovat s přítelem na kolej. A určitě to bude fajn zpestření, dát si třeba takový vanilkový koktejl :) nebo karamelový? Nebo banánový?? Sakra už bych si měla vybrat... :) a taky mě lákají různé recepty, do kterých je proteinový prášek potřeba. A hned další důvod - poslední dobou mi přestávají chutnat bílé jogurty a tvarohy. Prostě se mi ta jejich chuť příčí. Kdybych do nich ale přimíchala nějakou příchuť, myslím, že by to byla hned jiná písnička :)

Jaké máte vy zkušenosti s těmi příchutěmi? Doporučili byste mi nějakou, která vám fakt chutnala? :)
Mějte se moc hezky! :)



9 komentářů:

  1. veľmi dobrý článok! budem sa tešiť na ďalšie takéto :) inak, dosť ti závidím, že proteínový prášok by si chcela najmä na dohnanie bielkovín, lebo ja tie moje by som dokázala normálnou stravou vyšvihnúť kludne aj na dvojnásobok :D ale to bude tým, že jem kuracie mäso niekedy aj dvakrát za deň a k tomu ešte aj ostatné ako vajíčka, tvaroh a podobne, takže ono sa to rýchlo nazbiera :) Ale pre tých, ktorým to robí problémy nahnať je to dobré :) Aj ja mám ten od MyProtein, ale príchuť cookies and cream, ktorú neodporúčam :D vonia úžasne, ale chuťovo to nie je nič extra. Pokiaľ však máš rada veľké poháre nápoja, ktorý si vychutnáš, tak asi by som zvolila inú značku a to rozhodne Scitec Nutrition. Tento proteín od MyProtein je chutný len vtedy, ak si ho zarobím len 150ml vody, čo je dosť málo, aspoň pre mňa no :/ A ešte ak ťa omrzeli už obyčajné jogurty a tvarohy, tak je to veľmi chutné ak si do nich potom pridáš za lyžicu tohto proteínu :) Ja ho používam aj na dosladenie do kaší napríklad a chutí to fakt skvelo! :) A pokiaľ by som mala povedať, ktorá príchuť mi chutí od spomínaného Scitec Nutrition, tak určite najlepšie sú vanilka a ešte jahoda+biela čokoláda! To si dávam vo fitku po cvičení :D neviem tomu odolať :D tie príchute sú nenormálne dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju za tvůj názor :) já maso miluju, ale tak často ho nemívám, doma ho třeba máme teď o prázdninách často, ale přes rok to bude jiné :) a ty tvarohy a bílé jogurty už prostě nějak nemůžu.. A vajíčka taky nemůžu jíst pořád. :D mám je ráda a nechci se jich přejíst jako tvarohu a jogrtů.. Jinak ten protein jsem si mezitím vybrala jiný. (Hi Anabol protein od HiTec nutrition) Ještě sice pořád trošku váhám, ale myslím, že si ho nakonec koupím. Vanilkový. :)) a je to do 250 ml, takže myslím, že akorát :)

      Vymazat
  2. Priznavam se, taky se mi libi takove postavy a ty vyposilovane spis obdivuju za to, ze to zvladaji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supeer tak nejsem poslední! :-D Ani nevíš, jak jsem se "bála" to napsat, že mě tu za to holky ukamenujou :-D

      Vymazat
  3. Tvůj jídelníček se mi líbí :) Já jsem ještě žádný protein nezkoušela, přítel jo a když si k tomu přičichnu jak to pije, tak mě to vůbec neláká :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru :)) já jsem k žádnému ještě ani nečuchala, ani nechutnala :-D Ale už jsem si jeden objednala, tak se těším, až příjde :)

      Vymazat
  4. Achjo, škoda, že to čtu až teď, jinak bych se ti pokusila "vnutit" můj proteiňák (Impact Whey Protein- Strawberry cream) :D bohužel už je pít nemůžu, tak mu hledám nový domov :( a přítel je "přejahodovanej" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, jsi hodná :) to nevadí :)) a jakto, že nemůžeš ?

      Vymazat
    2. Začalo mi po nich být špatně a nakonec i testy potvrdily, že mám přemíru proteinů, což by mohlo vést i k rakovině tlustýho střeva, což mě trošku vystrašilo :D takže si dám jednou za čas, když vím, že to potřebuju, jinak vše ve stravě :)

      Vymazat