17.7.14

Doma (a stále živá a zdravá)! :D

Tak jsme to přežili! uf!
Jsem zpátky a nečekaně plná zážitků a dojmů. Jak skvělých, tak horších, musím ale říct, že to za to stálo. :) (Pro ty, kdo neví, byla jsem 2 týdny na dětském táboře jako vedoucí.)

14 dní uteklo jako voda a moje počáteční nechuť postupně mizela, až se vytratila úplně. Dostala jsem oddíl 8mi holek, které byly (skoro) všechny úplně zlaté a za těch pár dní mi docela přirostly k srdíčku.. ^^ 

 celý náš pidi oddíl na Mácháči :)

Než jsem odjela, nešli si nevšimnout, jak jsem se (skoro až hystericky) bála, že přiberu. Zase se ukázalo, že to bylo úplně zbytečné. Zdravého jídla jsem tam měla k dispozici tolik, že jsem ho ani nestihla všechno zbaštit a přivezla jsem si ho i domů. 1. týden jsem tam žila na šmakounech, celozrnných chlebech, ovofitech, semínkách, ovoci, zelenině, proteinových tyčinkách, burákovém másle atd atd.. Přítel mě perfektně zásoboval. ♥ Když bylo k hlavnímu jídlu cokoli s masem, dala jsem si jen maso (i když trojitou porci). Známá od kuchařek mi sem tam podstrčila nějakou tu zeleninku - vlastně kdykoli jsem si řekla. No stačil týden a i bez váhy a zrcadla jsem si všimla, že jsem tam dokonce i zhubla ^^ Měla jsem radost, protože jsem si v plavkách připadala hned o něco líp! 

Ke konci 2. týdne jsem si pak už víc dovolovala (jak by řekl přítel - cheat day every day :D). Jeden den dokonce opravdovej cheat day byl. Jela jsem do Prahy na zápis na vš, což je ideální příležitost, dát si trošku do nosu. Navíc ten večer se konala i táborová rozlučka (mezi námi dospěláky samozřejmě :D), takže jsme slavili až do rána. No a jídla tam bylo, že byste odolávat ani nechtěli! Ale s návratem domů jsem se znovu začala snažit dodržovat ten svůj dietní režim.

Mějte se tu krásně, já zase pádím pryč, jdu s kamarádkou na kafe (^^), tak ze sebe zkusím udělat člověka a mažu :) určitě se co nejdřív ozvu, abych dohnala tu pauzu! Papaa!


Žádné komentáře:

Okomentovat