25.6.14

Tvarohový dorťánek

Ahojte :))

Lepší název pro tenhle skvělej vynález mě nenapadl. Je to takový dortík nebo bochánek.. no prostě dorťánek :D Mikrovlnkových dortíků už jsem vyzkoušela desítky, zdravé i nezdravé, s vločkami, s moukou, s cukrem, s čokoládou, s medem, s kokosem, ...

Tento je ale zdravý a je v něm dokonce spousta bílkovin. :) Dávám si ho někdy k snídani, ale klidně i k odpolední sváče :) (Naprosto jednoduchý) receptík v celém článku :)





V misce si rozmícháme všechny ingredience:

1/2 vaničky tvarohu (já dávám 0,5%)
1 bílek
1 lžíce sojového nápoje Zajíc plus
1 lžička skořice
1/4 lžičky kypřícího prášku 

+ můžete dosladit stévií či medem (nebo jiným sirupem - kdo má, tak javorový by tam byl super)
- kdo nemá Zajíce, může tam dát lžičku (celozrnné) mouky, je to jako pojivo.. nebo si dokážu představit, že si tam někdo přisypne proteinový prášek

No a když máme smícháno tak šup s tím na 3 minutky do mikrovlnky :) Pak už jen prdneme doprostřed bobeček arašídovýho másla, rozmázneme a můžem baštit ^^

"Dorťánek" (když mně se to slovo nějak líbí :D) má (bez PB) asi 19g bílkovin, 17g sacharidů a 5,5g tuků.












Doufám, že jsem někoho nalákala :)) je fakt výbornej... dorťánek jeden! :D 



Žádné komentáře:

Okomentovat