11.6.14

Třídenní výlet a přijímačkový maraton

Ahoooj,
jéé, jsem to ale ostuda, založím si blog a hned na jeho počátku už ho zanedbávám!
Ale nebudeme z toho dělat drama :D Od pondělka jsem nebyla doma a můj program byl tak nabitý, že se mi do něho nevešla opravdu ani chvilka na psaní nějakého duchaplného článku (neříkám, že tento bude). Ale jsem už doma (i když utahaná jako pes) a do příštího týdne mám zase chvilku klid. :)

Mám za sebou tři úmorné dny, kdy jsem každé ráno letěla do školy, tam jsem se potila nad přijímacím testem (kromě dneška, kdy jsem se potila u pohovoru) a celý zbytek dne jsem lítala po Praze sem a tam. Občas jsme se s přítelem někde zastavili a poseděli, ale to bylo jen zřídkakdy. A i tak jsem si to tam moc užila! Z přijímaček mám dobrej pocit, v úterý jsem psala test na škole, na kterou chci jít nejradši a myslím, že podle výsledků mám docela šanci se tam dostat :)))) ale nechci nic zakřiknout, takže pšt a držíme palce! Všichni! :D Protože dokud to nebudu mít černé na bílém, nebudu klidná, prostě nebudu (a ten odkaz s výsledky budu aktualizovat každou půlhodinu, dokud se nedočkám, tak!).

S mým zdravým jídelníčkem to v tyto dny nebylo zrovna nejslavnější, co si budeme povídat, (nejvíc jsem prasila dneska, ráno superskvělej muffinek, večer nanuk, huhuuu), ale v rámci možností jsem se snažila. Při tom mém snažení jsem čirou náhodou narazila na úžasnej obchůdek se zdravou výživou, kde mimo jíné prodávají sladké pečivo z celozrnné mouky! Hotový ráj pro milovníka sušenek, šátečků, koláčků nebo šneků. Musela jsem ochutnat skořicového šneka a - no.. TEN BYL! No, vzala jsem si 2, jeden ve mně zmizel hned a na druhého se už těším zítra k snídani. (Musim vám ho vyfotit!). Přiznám se, nevím, kolik je v něm cukru, protože nasládlý je (ale vůbec né přeslazený, to mi na něm chutnalo), ale líbí se mi, že i takové dobroty už konečně někdo prodává ve zdravější variantě :) Z obchůdku jsem si také odnesla pekanového flapjacka (dřív jsem už ochutnala pistáciového a pořád se sama se sebou nemůžu dohodnout, který byl lepší!), kypřící prášek bez fosfátů (znělo mi to tak dobře) a celozrnné špaldové selské nudle (to je název), na ty jsem taky moc zvědavá. No zkrátka moc sympatický obchůdek, do kterého se "občas" vrátím (třeba pro dalšího šneka ^^).

Objevila jsem ještě jeden poklad, který určitě už hodně z vás dávno objevilo a já budu vypadat jako neznalec, když s tím příjdu až teď :D Proteinové tyčinky v drogerce DM. Příchuť cookies a banán. Samozřejmě jsem musela ochutnat obě dvě! No a obě byly skvělé :) jen mě překvapilo, že mají takovou zvláštní, měkčí konzistenci, na kterou nejsem zvyklá, něco jako tyčinka Mars. Ale chuťově výborné. (A ta cena taky zaslouží pochvalu, 18,- korun - to jde ,)) Tu cookies jsem si dala s ledovou kávou (v mekáči noo :D, ale co jiného v tom vedru) a docela mě zasytila. Sedla jsem si tam sama do kouta jako největší foreveralone opuštěnec, na stůl jsem si rozložila matiku a šprtala na přijímačky :D Ale měla jsem k tomu skvělou sváču. :) (to je hlavní)

Moje odpolední sváča (je to focené mobilem, proto ta kvalita, foťák jsem neměla - a i kdybych měla, tak bych ho asi nevytahovala, už tak jsem se snažila fotit nenápadně, aby si někdo nepoťukal na čelo! :-D)

Potom jsem ještě stihla prošmejdit Marks&Spencer (koukám, že jsem nakonec toho času měla docela hodně :D) a samozřejmě jsem si odnášela balíček se žlutou cenovkou. Úžasné bochánky scones - řekla bych, že asi nic moc zdravého, ale jsou fakt skvělé, hned jsem musela otestovat na dnešní snídani s ovofitem a kávičkou :) (bochánek pak do mě jako nic zahučel ještě jeden, ale pšt!)


Aaaaa na závěr jedna (pro mě) DOKONALÁ zpráva! Právě jsem se dověděla, že mě na tu mou vymodlenou školu přijali !!! ♥ Sakra já mám radost! Musim to jít někam oslavit :D Tak se mějte krásně ! 




Žádné komentáře:

Okomentovat