12.6.14

Jídlo, horko, pohyb... (hlavně to jídlo!)

Určitě všechny moc zajímá ten můj velice rozmanitý, bohatý a nápaditý jídelníček. (Ironie samozřejmě :D). Ale jak jsem slíbila, tak konám!

Snídaně
Je v takovém přiblblém kelímku od cherry rajčátek, tak se mi nesmějte :( :D Brala jsem si ji s sebou k příteli a nemohla jsem najít žádnou krabičku normální velikosti, všechny mi je zabrala mamina na svoje svačinky! No a je to klasika: ovesné vločky s mlékem, jahody, banán. Vychlazené z ledničky to parádně osvěžilo!



Oběd
Jednoduché, lehké, chutné.. Salátek s krevetami a mušličkovými těstovinami. A zelenina (okurka, cherry, paprika). A pár plátků krůtí šunky. Ideální letní oběd :) 



Odpo. sváča
Sportness tyčka z DMka a Nescafé crema (asi tak ze 2/3 je tam mlíko :D přeci nebudu pít horkou kávu v tomhle vedru!)



Ještě jeden detailní záběr mého kousance :D Kdyby někoho zajímalo, jak vypadá tyčinka (polorozpadlá a 2x převážená v tašce a horku) zevnitř.



A večeře :)
Obyčejná cereální houska (já vím, není to jako celozrnná) s krůtí šunkou a zeleninkou. A třešnička na dortu - kreveta. :D 



A nakonec ještě svačinka po večeři :) s přítelem jsme lovili olivy (kdo uhádne, kdo jich ulovil víc?) Miluju černé olivy! Mohla bych se jich ujíst... 



A jak jsem se dneska hýbala?
Splnila jsem 1. den svého předsevzetí a ráno před snídaní jsem si šla zaběhat. :) Dříve jsem byla zvyklá na pomalé poklusávání - většinou tak 40 minut. Teď už jsem ale moudřejší a vím, že pro spalování tuků je nejúčinnější HIIT, proto jsem dneska udělala takovou změnu. Běžela jsem sice jen 15 minut, ale střídala jsem 30 sekund sprint a 30 sekund volnější běh. No úplně mě to zničilo, ale cítila jsem se pak skvěle! 


Tady je ještě jedna fotka - můj pokus o zachycení hezké atmosféry na břehu řeky → přítelův pokus o vtipné zkažení fotky :D



Ale jinak jsme normální pár! :D I když.. většina našich známých říká, že kdo nás nezná, musí si myslet, že spolu chodíme teprv pár měsíců a jsme ve fázi zamilovanosti. :) Jsme prostě takoví blázínci, co se pořád objímají (když se zrovna nechtějí zabít) a culí se na sebe a dělají kravinky :D



Dobrou noc :)
Vaše R.


Žádné komentáře:

Okomentovat