13.6.14

Co jsem si přivezla z Prahy

Co? Jídlo. :D
Když na to tak koukám, už se vůbec nedivim, proč ta taška byla tak těžká... 

Na 1. místě musím uvést svého velkého oblíbence. Na toto burákové máslo je spousta názorů, někteří by za něj zabíjeli a jiným ani za nic nechutná. No, já patřím k té 1. skupině. Poměrně nedávno jsem ochutnala toto crunchy, do té doby jsem znala jen smooth a za sebe musím tedy říct, že crunchy je mnohem žratelnější než to mazlavé :D Když ono to tak krásně křupe! A ta sladko-slaná chuť je prostě nenahraditelná a boží.


Další je pozornost od mého miláčka. Ví, jak na mě. :D Já totiž miluju oříšky. Kešu, arašídy, mandle, pistácie, para, makadamové, vlašské... prostě asi všechny, které jsem kdy ochutnala. Proto je pro mě tato pochoutka to pravé ořechové.


 Jak už jsem minule psala, našli jsme v Praze opravdu moc hezkej obchůdek se zdravou výživou, kde jsem si uloupila krom jiného i tento kypřící prášek bez fosfátů. Chemii sice zas až tolik nerozumím (:D), ale je mi jasné, že bude určitě lepší, než ty běžné, které jsem používala doteď. A protože takové celozrnné vafle jsou s kypř. práškem lepší a nadýchanější, musela jsem ho mít. Na fotce už má za sebou opravdu dlouhé putování, proto bych byla málem ještě ráda za to, jak vypadá (mohl dopadnout mnohem hůř). :D


 Dalším úlovkem ze zdravé výživy jsou tyto celozrnné nudle. Hrozně se těším, až je vyzkoušim. Miluju těstoviny, jak studené (v salátech), tak teplé, třeba s masem. :)



 No a konečně je tu už jednou opěvovaný skořicový šnek! Co je na něm tak skvělého? Kromě jeho dokonalé chuti právě to, že je z celozrnné mouky. Takže při hřešení jsem nemusela mít zas až tak moc špatný pocit, jako kdybych zbaštila jiného šneka z obyčejného pekařství.
No řekněte, necítíte tu slaďoučkou skořicovou chuť? :D


 A pro mě další nový objev - proteinová tyčinka z drogerie DM. :) Skvělá jak chutí, tak podílem bílkovin i cenou.



 A na závěr další oříškoví miláčkové. Netuším ale, kdy to budu všechno jíst, když jsem se teď dala na tu mou dvoutýdenní výzvu :D


Mějte se fajn a užijte si krásný slunečný víkend! :))
Vaše R. 



Žádné komentáře:

Okomentovat